رسیدگی ناظران سازمان پسماند اصفهان به ۱۱۴۶ شکایت شهروندی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از رسیدگی به یک‌هزار و ۱۴۶ عنوان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال‌ جاری خبر داد و گفت: ناظران این سازمان از ابتدای امسال تاکنون به یک هزار و ۱۴۶ عنوان شکایت شهروندی رسیدگی کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال یک هزار و ۱۴۶ شکایت با موضوعات مختلف در حوزه مدیریت پسماند از طریق شهروندان به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اعلام شده است که پس از بررسی برحسب منطقه و نوع شکایت، از سوی معاونت اجرایی سازمان برای پیگیری و رفع مشکل اقدام شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این شکایات و رفع مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جمله مهم‌ترین رویکردهای سازمان است، افزود: ۱۰ نیروی ناظر مقیم و چهار ناظر عالی به طور مستمر در سطح شهر حضور داشته و ضمن رصد وضعیت مدیریت پسماند، نسبت به رسیدگی به شکایات و انتقادات شهروندان اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش‌های این سازمان در راستای جلب رضایت شهروندان و کاهش شکایات، اضافه کرد: بررسی آمار نشان می‌دهد در ۹ ماهه اول سال گذشته، ۱۴۷۶ مورد شکایت شهروندی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است در حالی که این آمار در مدت زمان مشابه طی سال جاری به ۱۱۴۶ مورد رسیده و حاکی از آن است که شکایات شهروندی در حوزه مدیریت پسماند حدود ۲۲.۳ درصد کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این آمار مطلوب نیست، افزود: با وجود کاهش آمار شکایات در سال جاری، تلاش سازمان برای استمرار روند کاهشی است تا بتوانیم میزان رضایت شهروندی از خدمات حوزه مدیریت پسماند را به حداکثر برسانیم.

ساکتی خواستار تداوم ارتباط شهروندان با سازمان شد و تاکید کرد: شهروندان همواره می‌توانند موضوعات مرتبط با مدیریت پسماند از جمله نیاز به زیرساخت‌های مختلف، نیاز به آموزش و تخلف‌های مشاهده شده در سطح شهر را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری گزارش دهند تا با رسیدگی به موقع و حل موضوع، شاهد ارتقای کیفیت مدیریت پسماند در سطح شهر اصفهان باشیم.



کد محتوا 43487