08 تیر 1400 - 09:22

شورای نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان، یک شورای فنی و کارشناسی برای بررسی دقیق و نام‌گذاری اماکن و معابر عمومی شهر اصفهان است که اعضای حقوقی و حقیقی آن به شیوه ذیل انتخاب می‌شوند:

-           سه عضو شورا به انتخاب اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصفهان و معرفی به شهردار

-           دو نفر از کارشناسان خبره از بین ادیبان، اصفهان شناسان، نخبگان فرهنگی، معتمدین و فرهیختگان شهر به انتخاب شهردار اصفهان

-           معاون فرهنگی شهردار اصفهان به‌عنوان عضو حقوقی

-           مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌عنوان عضو حقوقی

تبصره یک: رئیس شورای نام‌گذاری به انتخاب اعضاء و حتماً از بین سه عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  حاضر در شورای نام‌گذاری انتخاب می‌شود.

تبصره  دو: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌عنوان دبیر شورای نام‌گذاری فعالیت می‌کند و مسئولیت تشکیل دبیرخانه را به عهده دارد که مسئولیت‌های این دبیرخانه به شرح ذیل است:

الف) دریافت و ثبت کلیه درخواست‌های مردمی

ب) بررسی درخواست‌ها و ارائه گزارش کارشناسی به شورای نام‌گذاری

ج) ارائه گزارش و تشریح درخواست‌ها در جلسه شورای نام‌گذاری

د) تهیه صورت‌جلسات و مصوبات شورای نام‌گذاری

ه) تنظیم مصوبات در قالب لوایح برای تقدیم به شورای اسلامی شهر

و) تهیه بانک اطلاعاتی اسامی وارده جهت استفاده در نام‌گذاری‌های جدید

ز) پیگیری به‌منظور حسن اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در زمینه نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی

ح) ساماندهی نرم‌افزار اسامی نام‌گذاری شده و درج اسامی در بانک اطلاعاتی جغرافیایی شهرداری و به‌کارگیری در نقشه‌های مختلف

جهت استفاده از این خدمت اینجا را کلیک نمایید.

نکات مهم آموزشی

جهت مشاهده فرآیند نامگذاری معابر اینجا را کلیک نمایید.

جهت مشاهده دستورالعمل نام گذاری معابر اینجا را کلیک نمایید.

کد محتوا: 35050

برچسب‌ها