27 اردیبهشت 1399 - 14:39
میز خدمت غیرحضوری در منطقه ٩

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای فعالیت شهرداری و ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان به صورت الکترونیکی و اینترنتی، میز خدمت غیرحضوری در این منطقه به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ايمنا ، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع شهروندان در مؤسسات دولتی و غیردولتی، شهرداری اصفهان سامانه ارائه خدمات الکترونیک به نشانی MY.ESFAHAN.IR WWW. را راه اندازی کرده تا شهروندان در سیستم ثبت کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه در سیستم، امکان دریافت پیامک برای آنها فراهم شود.

وی افزود: شهروندان پس از مراجعه به درگاه اینترنتی ابتدا موضوع درخواست خود را مشخص و پس از ثبت درخواست در حوزه‌های ارتباطات، املاک، خدمات شهری، عمران و یا شهرسازی نام و شماره پروانه و شرح درخواست و خدمات را وارد کرده و سپس کد رهگیری درخواست را ذخیره می‌کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سامانه دارای پنجره ثبت و پیوست تصاویر و درگاه‌های پشتیبانی است، گفت: پس از مدت زمان کوتاه با توجه به موضوع درخواست برای شهروند پیامک ارسال شده و پاسخ درخواست در حوزه‌های فرآیند ارسال می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند برای دریافت استعلامات به دفاتر پیشخوان مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ١٣٧ تماس بگیرند.

وی با اشاره به نحوه ثبت درخواست در سامانه ارائه خدمات الکترونیک، گفت: شهروندان ابتدا به آدرس MY.ESFAHAN.IR مراجعه و با ورود به سامانه دکمه ورود به سامانه را کلیک کرده و صفحه باز شده در قسمت درخواست جدید مشخصات فردی و ملکی خود را وارد می‌کنند؛ همچنین با ثبت درخواست و شماره تلفن همراه در سامانه، کد رهگیری شش رقمی ارسال می‌شود.

روحانی افزود: شهروندان در این سامانه با رجوع به سامانه، سمت راست گزینه «پیگیری درخواست‌های قبلی» را فعال و کد رهگیری را جهت پیگیری روند پرونده خود درج و اطلاعات مورد نیاز را ملاحظه کنند و با کلیک بر روی پیگیری از طریق اتوماسیون می‌توانند از مراحل پرونده خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه MY.ESFAHAN.IR از طریق کلید «خدمات شهروندان»، از وضعیت ملک مورد نظر، تمامی اطلاعات شهرسازی را کسب کنند.



کد محتوا 13364

برچسب ها