ارتقای سطح کیفی خدمات ناژوان در ایام نوروز

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در این مجموعه تلاش می‌کنیم برنامه‌های نوروزی امسال را جذاب‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار و با ارتقاء سطح کیفی خدمات مجموعه گردشگری ناژوان میزبان خوبی برای مسافران بهاری شهر باشیم.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار کرد: تمرکز اصلی برنامه‌های امسال را بر ارائه بهتر خدمات به مسافران در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری قراد داده‌ایم.

وی با اشاره به بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات موجود در مراکز گردشگری ناژوان، تصریح کرد: در صدد هستیم با رفع معایب و نقاط ضعف مجموعه بتوانیم در سطح بین‌المللی نیز به جذب گردشگر کمک کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: در حوزه برنامه‌های فرهنگی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی آیینی و سنتی، جشن‌ها و برنامه‌های مخاطب محور (مسابقه، موسیقی، استندآپ و...)، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و مشاغل‌خانگی و بازی‌های تفریحی در مراکز گردشگری ناژوان به استقبال میهمانان نوروزی خواهیم رفت.

وی اظهار کرد: استقرار کانکس ویژه مادر و کودک، ایجاد ایستگاه صلواتی پذیرایی از مسافران و نصب نقشه جانمایی مراکز گردشگری با قابلیت واقعیت افزوده (Augmented Reality ) در پنج نقطه از مسیر تردد مسافران از اقدامات برنامه‌ریزی شده برای استفاده بهتر مسافران از ناژوان است.

هاشمیان با اشاره با بازدید روزانه حدود ۱۰ هزار نفر از مجموعه ناژوان افزود: امسال برای نخستین بار تیم راهنمای گردشگران در مسیر خیابان الفت و مراکز گردشگری با لباس و فرم مشخص برای پاسخگویی و راهنمایی مسافران مستقر می‌شوند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با تاکید بر استفاده از نهایت ظرفیت پارکینگ‌های موجود در مسیر گردشگری و افزدون کانکس‌های سرویس بهداشتی در کنار مراکز تفریحی مجموعه ناژوان، گفت: در تلاش هستیم تا همسایگان و شهروندان ساکن در محدوده ناژوان نیز امسال به طور ویژه از طرح‌های گردشگری نوروزی و از فضاسازی شهری این محدوده بهره‌مند شوند.



کد محتوا 13179

برچسب ها