مشاهده فیش حقوقی

به "میز کار الکترونیکی پرسنل شهرداری اصفهان" خوش آمدید

این میز کار با اهداف زیر راه اندازی گردیده است:
- درگاه واحد جهت ارائه خدمات الکترونیکی به پرسنل
- تسهیل در دسترسی متمرکز به نرم افزار های کاربردی تحت وب کارکنان شهرداری اصفهان

خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمایید:
1- برای ورود به این بخش در قسمت شناسه کاربری، کد پرسنلی و در قسمت کلمه عبور، کد ملی خود و سپس کد امنیتی را وارد نمایید.
2- جهت مشاهده فیش حقوقی پس از ورود به میز کار پرسنلی آیتم فیش حقوقی را انتخاب و در قسمت رمز دوم شماره حساب 13 رقمی بانک ملی خود که در قسمت بالای فیش های چاپ شده ماههای قبل درج شده را وارد نمایید.
3- پس از یک مرحله ورود می توانید نسبت به تغییر رمز اولیه خود اقدام نمایید.
4- به منظور تسریع در پاسخ گویی ، در صورت بروز مشکل و یا ارائه پیشنهاد نسبت به درج آن در قسمت فرم پیشنهادات و انتقادات و ارسال مشکلات میز کارپرسنل اقدام نمایید.
5- سرویس الکترونیکی مشاهده فیش حقوقی، صرفاً جهت کارکنان شهرداری می باشد و شامل پرسنل شرکت های وابسته نمی باشد.
6-همکارانی که وضعیت قرارداد آنها از شرکتی به شهرداری تبدیل می گردد ،می بایست جهت ایجاد سطح دسترسی به میز کار صرفاً در اولین ماه تبدیل وضعیت ،  نسبت به اعلام آن در"فرم ارسال پیشنهادات ومشکلات " اقدام نمایند . 
7- حداکثر زمان پاسخگویی به پیامهای ارسالی از طریق " فرم ارسال پیشنهادات ومشکلات " میز کار پرسنلی سه روز کاری می باشد

 

 
 
شناسه کاربري
کلمه رمز

کدامنیت  



forget کلمه رمز را فراموش کرده ام
register ثبت نام