درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان
میزکار الکترونیکی پرسنل شهرداری اصفهان
ورود به سامانه
شناسه کاربري
کلمه رمز

کدامنیت  



forget کلمه رمز را فراموش کرده ام
register ثبت نام

پیشنهادات و مشکلات
ارسال پیشنهاد و مشکل
مشاهده پاسخ
همکار گرامی ، خواهشمند است قبل از استفاده به موارد زیر توجه فرمایید:
1- اين درگاه به منظورايجاد بستري اينترنتي و امن جهت " ارائه خدمات الكترونيكي به پرسنل " راه اندازي گرديده است
2- پس از يك مرحله ورود مي توانيد نسبت به تغيير رمز اوليه خود اقدام نماييد
3- براي ورود به اين بخش در قسمت شناسه كاربري، كد پرسنلي و در قسمت كلمه عبور، كد ملي خود و سپس كد امنيتي را وارد نماييد.
4- به منظور تسريع در پاسخ گويي ، در صورت بروز مشكل و يا ارائه پيشنهاد نسبت به درج آن در قسمت " فرم پيشنهادات ومشكلات ميز كارپرسنل" اقدام نماييد. حداكثر زمان پاسخگويي به پيامهاي ارسالي سه روز كاري مي باشد .
5- جهت مشاهده فيش حقوقي پس از ورود به ميز كار پرسنلي وانتخاب آيتم فيش حقوقي را انتخاب و در قسمت رمز دوم شماره حساب 13 رقمي بانك ملي خود را وارد نماييد. (صرفا كاركنان شهرداري)
6- سرويس الكترونيكي مشاهده فيش حقوقي، جهت كاركنان شهرداري ، سازمان فاوا ، سازمان نوسازي و سازمان خدمات موتوري مي باشد و شامل پرسنل ساير شركت هاي وابسته نمي باشد.
7- همكاراني كه وضعيت قرارداد آنها از شركتي به شهرداري تبديل مي گردد ،مي بايست جهت ايجاد سطح دسترسي به ميز كار صرفاً در اولين ماه تبديل وضعيت ، نسبت به اعلام آن در"فرم ارسال پيشنهادات ومشكلات " اقدام نمايند . تا دسترسي هاي مربوطه اعمال گردد .
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری اصفهان می باشد.