سال95سازمان پایانه های مسافربری اصفهان
Englishنقشه سایتعضویت و ورود اعضاصفحه اصلی
گالریwidth=10خدمات گردشگریwidth=10خواهر خوانده هاwidth=10اصفهان قدیمwidth=10صنایع دستیwidth=10مفاخر و مشاهیرwidth=10جاذبه های گردشگریwidth=10آثار تاریخیwidth=10معرفی شهرwidth=10
۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير
 
جستجو
width=22
width=7
رزومه مدیرعامل

1- عضويت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اصفهان: 1368-1360

2- ماموريت در لشگر مقدس امام حسين (ع) جنوب: 1362-1361 (مستمر)

3- قرارگاه فرماندهي سپاه سوم فتح جنوب: 1364-1362 (متناوب)

4- قرارگاه خاتم الانبياء دفتر نمايندگان حضرت امام (ره) جنوب: 1366-1364 متناوب

5- رئيس حوزه مدير كل روابط عمومي بنياد مستضعفان و امور جانبازان: 1373-1368

6- قائم مقام بنياد جانبازان استان اصفهان: 1379-1373

7- سرپرست بنياد مستضعفان و جانبازان استان اصفهان: 1381-1379

8- رئيس هيأت مديره شركت ايثار جانبازان: 1381-1379

9- رئيس هيأت مديره شركت ايثار بهاران: 1381-1379

10-رئيس هيأت مديره بيمارستان حضرت اميرالمومنين (ع):1381-1379

11-شهردار منطقه 9 اصفهان: 1388-1383

12-شهردار منطقه 1 اصفهان: 1393-1388

13-شهردار منطقه 13 اصفهان: 1394-1393

14-عضو هيأت مديره سازمان ميادين شهرداري اصفهان

15-عضو هيأت مديره پروژه فضاي سبز ناژوان- صفه

16-عضو هيأت مديره سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان

17-مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان: 1394

 
گفتگو اتحاديه سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداريهاي كشوربا مدير عامل  

به نظر جنابعالي بعنوان مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان چالش‌ها و مشكلات اين سازمان چيست؟
1- مباحث پيش آمده در خصوص پرداخت ماليات و ديگر اشتراكات براي سازمانهاي پايانه‌هاي كل كشور يكي از مشكلات فراروي سازمان است كه خود ناشي از نگرش اشتباه ارگانهاي دولتي نسبت به پايانه‌هاي مسافربري بعنوان مراكز تجاري مي‌باشد نه همچون مراكز خدماتي كه روزانه شاهد عبور و مرور و ارائه خدمات به حدود 000/100 نفر مسافر و مراجعه كننده است.
2- لزوم حضور موثر پليس و نيروي محترم انتظامي در تمامي پايانه‌ها بعنوان مجري ايجاد نظم اجتماعي
3- لزوم تغيير نگرش در مديريت پايانه‌ها و ارتقاء ديدگاه فرهنگي در كنار فعاليتهاي خدماتي با هدف استفاده بهينه مسافر از زمان اتلافي در حين سفر.
4- ضرورت اتخاذ تصميم مناسب جهت برنامه‌ريزي در استفاده از وسايل نقليه عمومي در سفرهاي بين‌شهري با توجه به كاهش مسافر، افزايش بهاي سوخت و قيمت تمام شده يك دستگاه اتوبوس و هزينه‌هاي جانبي آن

برنامه‌هاي آينده جنابعالي براي تقويت زيرساختها در سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان چيست؟
از آنجايي كه ايجاد يك پايانه ايده‌آل خدمات اوليه يك مسافر و خانواده او را تامين مي‌نمايد همراه با فراهم آوردن محيطي امن و ايمن براي مسافرين، رانندگان، شركتهاي مسافربري و . . . (خدمات دهندگان) يكي از اهداف استراتژيك سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان مي‌باشد، لذا ايجاد انواع خدمات همچون هتل، رستوران، اتاق مادر و كودك، استراحتگاه رانندگان، حمام عمومي، انبار توشه، پمپ گازوئيل، باس واش، اتصال به ايستگاههاي مترو، اتوبوسراني و تاكسي‌هاي شهري و بين‌شهري و . . . از آن جمله است. ضمن آنكه با توجه به گسترش شهر اصفهان و لزوم دسترسي آسان و سريع مسافرين به پارك سوارها و پايانه‌هاي مسافربري از ديگر اهداف سازمان مي‌باشد كه در اين راستا احداث پارك سوارهاي برون استاني در شرق و غرب اصفهان در دستور كار قرار دارد و اولين پارك سوار برون استاني طي ماه آينده در شرق اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد. علاوه بر اين خريد زمين جهت اجراي پايانه‌هاي مسافربري بزرگ غرب اصفهان نيز از ديگر اقدامات در دست بررسي است.
 
انتظارات متعارف شما از اتحاديه سازمانهاي پايانه‌هاي مسافربري كشور چيست؟
1- فعاليتهاي دوستان در اتحاديه در چند سال گذشته قابل تقدير است كه اين امر باعث گرديده لقب موفق‌ترين اتحاديه را از آن خود كند. اما ايجاد ارتباط بيشتر بين سازمانهاي پايانه‌هاي كشور و ارگانها و شهرداران كلان شهرها و دستگاههاي ذيربط همچون وزارت كشور، وزارت راه و مسكن و شهرسازي، نيروي انتظامي و . . . به منظور حل مشكلات و پيگيري حقوق قانوني و ايجاد ارتباطات موثر سازماني نقش بسزايي مي‌تواند داشته باشد.
2- اجراي برنامه‌هاي آموزشي مدون و موثر جهت مديران و كارشناسان سازمانهاي پايانه‌هاي كشور
3- ايجاد ارتباط دوطرفه بين پايانه‌هاي داخل و خارج كشور در راستاي افزايش توانمندي مديران پايانه‌ها و تبادل تجربيات كسب شده.
width=22 width=7
پیرامون سازمان