سال 95header
ENGILSHنقشه سایتعضویت و ورود اعضاصفحه اصلی
گالریwidth=10خدمات گردشگریwidth=10خواهر خوانده هاwidth=10اصفهان قدیمwidth=10صنایع دستیwidth=10مفاخر و مشاهیرwidth=10جاذبه های گردشگریwidth=10آثار تاریخیwidth=10معرفی شهرwidth=10
۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان
 
جستجو
width=22
width=7
معرفی وظایف

 

معرفی اداره آمار و تحلیل اطلاعات

 

اداره آمار و تحلیل اطلاعات از لحاظ چارت سازمانی زیرمجموعه مدیریت برنامه ریزی و بودجه در معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان بوده و شامل رئیس و کارشناسان آمار و تحلیل اطلاعات می باشد.

از وظایف اصلی این اداره به موارد ذیل می توان اشاره کرد:

 

1-         تهیه آمارنامه:

· طراحی و تهیه آمارنامه سالیانه شهر اصفهان

 

2-         طراحی و استقرار نظام جامع آماری:

· اجرا و بروز رسانی نظام جامع آماری در شهرداری اصفهان

· پیاده سازی نرم افزار جامع آماری (نصب، آموزش و اجرا) در کلیه حوزه ها

· مکانیزه نمودن اجرای نظام جامع آماری درکلیه حوزه های شهرداری

                                   

 

3-         تهیه گزارشهای موردی:

·         گزارشهای  مناطق در قالب محلات

·         تهیه گزارشات لازم جهت تدوین برنامه و بودجه سالیانه

·         گزارش های مردمی

 

 

width=22 width=7