سال 95header
ENGILSHنقشه سایتعضویت و ورود اعضاصفحه اصلی
گالریwidth=10خدمات گردشگریwidth=10خواهر خوانده هاwidth=10اصفهان قدیمwidth=10صنایع دستیwidth=10مفاخر و مشاهیرwidth=10جاذبه های گردشگریwidth=10آثار تاریخیwidth=10معرفی شهرwidth=10
۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير
 
جستجو
width=22
width=7
معرفی وظایف

 

معرفي اداره آمار و تحليل اطلاعات

 

اداره آمار و تحليل اطلاعات از لحاظ چارت سازماني زيرمجموعه مديريت برنامه ريزي و بودجه در معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري اصفهان بوده و شامل رئيس و كارشناسان آمار و تحليل اطلاعات مي باشد.

 

از وظايف اصلي اين اداره به موارد ذيل مي توان اشاره كرد:

 

1-         تهيه آمارنامه:

 

· طراحي و تهيه آمارنامه ساليانه شهر اصفهان

 

2-         طراحي و استقرار نظام جامع آماري:

 

· اجرا و بروز رساني نظام جامع آماري در شهرداري اصفهان

 

· پياده سازي نرم افزار جامع آماري (نصب، آموزش و اجرا) در كليه حوزه ها

 

· مكانيزه نمودن اجراي نظام جامع آماري دركليه حوزه هاي شهرداري

                                   

 

3-         تهيه گزارشهاي موردي:

 

·         گزارشهاي  مناطق در قالب محلات

 

·         تهيه گزارشات لازم جهت تدوين برنامه و بودجه ساليانه

 

·         گزارش هاي مردمي

 

 

width=22 width=7